Hiqhwayman

Tänkte spela in seriöst men det blev bara det här utavet. (bonni't snack? neee)
Har försökt att få lite vettiga saker gjorda idag men Robin, och det blev lite grann imorgon tar vi ytterligare tag i att fixa Juldagens Show. Imorgon ska allt bestämmas in i minsta detalj som sickan skulle sagt.
Undrar vad som händer framöver, ska försöka fixa lite extraknäck här och där. Nog för att det är kul att jobba med det jag vill, men att alltid göra det hemifrån är inte det lättaste, ska nog kolla efter ev lokal också där jag kan få lite mer gjort.



Jag undrar ifall Du njuter av det här?! BIAAAATCH!


Kommentarer
Postat av: Hagfjoll

En seriös version vore nice att se ju!

2009-12-16 @ 21:35:16
Postat av: Therese

Jag håller med den samle norrmannen! :)

2009-12-16 @ 21:51:02
Postat av: Oscar/Rygar...

Ja det hade ju varit najs, men det dröjjer nog... ni får nöjja er med de 3 klippen i inlägget från igår istället..! :D Så länge... ;)

2009-12-16 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0