LOS SUECOS

Hejsan hoppsan.
Har en Karate-Katt som hoppar runt här...
hmm, hon kanske inte skulle ha ätit den där biten av sharon frukt.. :/
Ozzy är lagom lat som vanligt, ligger och gottar sig i sin borg.
Har suttit och designat lite med hemsidan som ska upp så småningom för LOS SUECOS.
Det går braao men det är svårt när man inte har en mys, jag hade velat ha en mys till datorn.
Jag tror jag är ganska nöjd med helheten.
En liten bild får ni här iaf, den är inte stor! Men den duger!

Ska dra och laga lite mat snart också, om telefonen vill ringa någon gång... snart så! :D
Det är inte mkt mer att säga än så, Moms och F-skatte ord ringer i huvudet, gött att plugga för nått jag verkligen vill kunna. Tacka vet jag Google, har nog googlat fram mig till de flesta av mina frågor. Mr Wikipedia kan ju inte kunna allt... :)
Vi hörs
/ Rygar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0