Katterna håller mig sällskap.

Skönt med lite sällskap av en kelig kille vid namn Ozzy, senaste 4 nätterna har han somnat på min arm och sedan legat där fram till 4, 5 på natten/morgonen. Den andra lilla plutten Mammis ligger också i sängen, men håller säkert avstånd och somnar till vid mina fötter. Dessa två är mina homies. Tkr allt om dom. Och det är skönt att känna att dom även tkr om mig. Dom fyller vissa tomrum som plötsligt smyger sig på. Det är väl inte konstigt att prata med sina katter? Börjar jag kanske bli den mentaltgalne mannen med missarna!? Mkt möjligt, men jag gillar't! Imorgon börjar en slutspurt på media markt. 13 dagar kvar varav 11 som ska "arbetas". Snart får jag ta plats på "OUT" väggen på jobbet, en plats där Kay Typ samlat de som har fått sluta av egen vilja eller av järnhänderna som styr stället. nu så börjar klockan närmar sig 23 och en dusch står närmast på schemat. Godnatt and keep safe! / Rygar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0