En dag med fokus på mig.

Hej hej.
Idag har varit en dag som jag ägnat åt mig själv.
Har försökt reda ut "the future".
Var på häslokoll imorses och fick bekräftat att alla mina fysiska värden är grymma, men till min förvåning så är jag "sjuk i huvudet" och det bekräftas ju här också titt som tätt...
"-Jag vill inte generalisera men ni konstnärer har ju en mörk sida"
No shit sherlock!? :)
Var skönt iaf och veta att min fysiska hälsa är tip top!
Ska fixa till lite kvällsmat och sen en timmes meditation.

Bakom kulisserna från gårdagens inspelning.

Kommentarer
Postat av: daddy cool

keep on in . . . eller som vi säger på "bôgda" "följ snoken (näsan) så blir´e nôtt på kroken" - eller som de lärde i akademien skulle sagt: ödet leder dig min gode sökare....



i´ll be with you where ever you go !!!!

2009-10-20 @ 06:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0