Jag ska fan också blogga...

Nu jävlar ska jag ge mig in i bloggvärlden...
Va i alsinn dar...
Just nu så är fan allt på topp... Så varför inte låta Dig veta hur jag har det dag ut och dag in!

Vem är jag?
Oscar
25år
Bor med 2 katter ( Mama Cas "Mammis", Ozzy "OzzyBozz")

Jag jobbar som säljare för att täcka mina räkningar men har en dröm att lyckas med min passion...
Scenen!!!
Jag har sysselsatt mig med teater sedan jag var 12år. Har varit med olika produktioner med bl.a Revymakarna Skövde, Skövde Operettsällskap, Riksteatern Sthlm m.fl..
När jag var nära 21år så åkte jag ner till Mallorca och blev kvar där för 3 säsonger av Showande.
Flyttade hem för att lära mig mer om vad som sker bakom scenen.
Jobbade som tekniker under 1 år på VÄRLDENS STÖRSTA stadsteater - Skövde Stadsteater.
Efter att blivit av med tjänsten så sökte jag mig till säljaryrket igen. Det som lockade var ju pengar, Provisionen var bra och pengar tickade in som dom skulle. Men som alla säger, pengar kan inte skapa lycka... (jag tror det kan det men det krävs en säker inkomst på 50.000 efter skatt) Nu satsar jag istället på en egen idé.
Har en showgrupp tillsammans med min icke liggbara högra hand Robin.
Vi satsar hårt och mkt på den. Nu jävlar skall käringa skita färdigt i det blå skåpet och det är dax för Oscar Selin att synas, höras, märkas, påverka, förföra, häpna och få publiken till både öron och ögon orgasm... (all annan orgasm ser jag som bonus)
Vi får se om bloggen hålls vid liv. Hoppas på det, men det krävs ju lite läsare för att man ska ha motivering att skriva. Jag skulle aldrig klara av att showa för en tom salong, samma sak gäller här!
Så om ju Du är här och läser, gör ett avtryck så jag vet att Du är nyfiken på mig...
Jag kommer att ge Dig en spännande läsning och mkt roligt material att titta och lyssna till...
Bloggvärlden... Ja, sånt ska ju vara modernt nu för tiden!
/ Oscar "Rygar"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Schysst! RSS-feed sparad! :)

2009-10-13 @ 23:02:48
Postat av: Anonym

Rygar rular!!!! ja va först med comment!!

Ron

2009-10-13 @ 23:04:44
Postat av: Eve

Tjena Errrrik!

Kul med blogg, keep up the good work.

Uppdaterar du så lovar jag att följa den slaviskt :)

2009-10-13 @ 23:05:19
Postat av: Anonym

Kan vaara den bästa blogga jag läst! Läser den varje dag!!!

2009-10-13 @ 23:05:27
Postat av: Anonym

nr 2 va ja visst!!

Ron

2009-10-13 @ 23:06:29
Postat av: Ingegerd

Nu fick du till det igen!Sikta högt o hoppa högre så ska du se att det löser sig. Jag kommer självklart att följa bloggen./ingegerd

2009-10-13 @ 23:09:42
Postat av: Lisa

Oj, vad mycket svordomar och anspelningar på sex redan i första inlägget, det här var ingen blogg för pryda läsare som jag. Jag får kisa när jag läser, för fortsätta läsa den måste jag ändå!

2009-10-14 @ 09:51:50
Postat av: sandra

yey Oscar! jag kommer slaviskt läsa din blogg!!kramar Sandra.

2009-10-14 @ 19:06:36
Postat av: Sara Swahnström

Såklart att favoritflickan själv läser bloggen =)

2009-10-15 @ 15:31:49
Postat av: Nicole

sedär :) välkommen till bloggvärlden!

2009-10-16 @ 10:40:55
URL: http://aeroweth.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0