!out of context!

Ibland när jag sitter och sköter mitt eget på t.ex. bussen... så hör jag vad folk säger (och nej jag tjuvlyssnar inte men folk är ju så jävla skrikiga ibland) När jag satt på Pims igår med Peter så "råkade" jag höra vad tjejen som såg ut att vara på första "date" med en kille, säga det här:
"Jag hade börjat knarka för längesen om jag var arbetslös"
Kunde inte undgå att sätta chokladen i halsen och skratta till...
Så ett tips till alla er arbetslös från henne. Börja knarka!
(Då får du nog ett jobb snart ska du se)


Nu torkas tvätten och rörmokaren Johan kirra duschen. Nu rinner det ner fort som fan... I like... inget mer golvbadkar som jag levt med senaste 4 månaderna. Thank you thank you...
Kul också med kommentarer. :)
Jättekul att läsa... Har ni nått förslag på låt eller vill se nått annat här, HOJTA te.
Tänkte att jag ska göra en grejj av den här videon bloggen...
Från och med idag så ska jag göra ett uppdrag varje vecka. Det kan vara (t.ex.) att handla på willys och betala med 1kronor, sno godis från ett barn, gå en hel dag i surfarshorts och glajjer (VVV-vågavägravinter), åka hiss med någon - fisa och sen skylla på honom/henne. etc.
Nu får ni inte vara så tråkiga och lämna dessa 3 som förslag, dom tar jag längre fram. Men gnid dom små grå och ge mig en utmaning. (redovisas fredagen den 23:e Okt.) självklart med video.

Kanske göra det här och se om barnen reagerar!? hahahaha...

Hej så länge, nu blir det lite "brunch", Freeeescht...
Det som spelas Linkin' Louisiana Peps – Dimples, enjoy!

Kommentarer
Postat av: Peter Thorvald

jag tycker att du kan ta dig an uppdraget att spela puttekula i minst två minuter på commerce

2009-10-16 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0