På småtimmarna.

Dags för ett riktigt monster inlägg...

Jag sitter hemma och har inte alls så mkt för mig, har kollat på en film på 6:an...

"The Beliver" med Ryan Gosling i huvudrollen. Fan va är bra... Har gillat han som skådis sen Jessica L. "tvingade" mig att se The Notebook (ett par ggr) men med facit i hand så kan jag säga att det är en riktigt bra film, ska nog ta och köpa den på jobbet imorgon, SPECIAL PRICE FOR ME MY FRIEND!

 

Så var de det här med kvällen, det blev ingen utgång. Robin hade ingen möjlighet att komma hit. trööökigt, och då tänker ni säkert... -Kan du inte gå ut utan honom? klart jag kan, men jag hade laddat hela dagen för att parta med Robocop, sen när han inte kunde så försvann hela partyglöden... trökigt... men jag fick ju se en brao film :D

 

Ozzy har hållit mig sällskap i knät under nästan hela filmen, men nu ligger han och äger hallen från sitt torn i borgen... (se bild)

 

Hur känns bloggen? lika bra för er som för mig? Jag trodde inte att jag skulle hålla igång den, men det har nästan blivit en besatthet på bara 4 dagar. Jag tkr det är as sköjj att filma in lite sen klippa, sitter själv och skrattar åt klippen.

 

Jag gick föresten igår för att låna lite böcker på Bibblan. Ja du läste rätt. Herr Selin ska ta och bli bevandrad i bokvärlden. Jag har läst 3 böcker frivilligt i mitt liv. Senast var en religiös bok, den är inte slutläst än men jag har ett par kapitel kvar. Innan det var det boken "skärseld" Linda Lovelace självbiografi, fick tipset av Roddy på teatern. Riktigt stark bok... Och självklart har jag läst en Harry Potter bok, den första.  Och nu ska alltså jag låna lite böcker och börja läsa, dock inga romaner eller så. Utan böcker för att utvecklas lite mer. Säljböcker, Coachning, filosofi, etc.

 

Lämnade in mina glasögon på lagning, hoppas dom fixar dom och jag får hämta dom på onsdag. Har inte haft dom på iaf 1 1/2år, synen är säkert inte densamma men men, better then nothing.

 

Ja just det. Skrev ju härom dagen att jag skulle vilja göra ett uppdrag varje vecka. Hittills har jag fått in ett förslag av Herr Thorvald. Spela putte-kula på commerce i minst 2 minuter. Ja... det kanske får bli det då om ingen annan kommer med fler förslag...?! kanske ha en omröstning!?

Får jag in lite fler förslag så lägger jag upp en omröstning på... hmm, säg tisdag!? och det som får flest röster genomförs. Spännande..

 

Nu ska jag sätta på Tenacious D DVD'n och njuta av Jack Black's röst och Kyle Gass gitarr spelande...

 

"I love you baby, but all i can think about it, Kielbasa sausage, your butcheek is warm"

Goodnight musiclovers. Safety first! don't fuck!


Kommentarer
Postat av: Mary

uppdrag den här veckan: måla kroki med MEJ på torsdag! lätt:)

2009-10-19 @ 08:39:12
URL: http://mariashostblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0