Sthlm

Tjena hoppsan...
Sitter med morgonTe  näven och fokus på Sthlm. Tåget går kl 08:47. Ska ut till Lidingö. men vad ska göra egentligen... Ja säg det du...
Vet faktiskt inte vad dagen kommer ha att erbjuda, men det har med lite skådespel att göra... så mkt kan jag avslöja. Sov konstigt, drömde en fasligt massa skumma grejjer... bl.a att robin, jag och madde var superjältar likt batman, robin och wonderwoman. självklart lyckades Robin och Madde att åka fast av skurken Dr Damp. när dom sen skulle fritas så kom en 4:e superhjälte och var lite för bra med sina telekenetiska krafter. hela bygget som av nån märklig anledning flöt i luften störta rakt ner 3 kilometer från himlen. och alla dog... typiskt.. jag som kunde sväva kunde ju inte mer än svära "-Åååååh typiskt varför är det massa tak och väggar i vägen för mig.." hmmm... skum dröm och massa mer skumma drömmar var det...
Nu ska jag dricka upp mitt Te som blev ovanligt svalt fort... kanske har superkrafter att kyla ner varma drycker med blicken...


IsTe någon?

Mot Sthlm.

Kommentarer
Postat av: Madelene

HAHAHA superhjältar jo men visst! :P måste varit en kul dröm du :D

2009-11-04 @ 00:13:54
URL: http://thebestofmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0