Intermission.

PAUS = ett uppehåll l. avbrott (i ngt som därefter fortsättes); särsk. om uppehåll mellan två avdelningar i (programmet för) en (offentlig) föreställning.

Nu är det såhär. Jag väljer att pausa denna blogg på obestämd tid. Fokuseringen ligger nu på något helt annat än bloggande. Många har under höstens/vinterns bloggande kommenterat och skapat sig en bild av Oscar/Rygar.
Det många inte vet är att allt är en illusion. Existerar ens den här bloggen? Vad tänkte han på när han gjorde många av klippen? Vem valde tapeter i mitt sovrum? och kanske viktigast Vem är det som snarkar? Konspirations teorier börjar tisslas och tasslas till höger och vänster.
Hur som helst vill Jag tacka er som troget har följt händelseförloppet.
På återseende kamrater!
/ Oscar/Rygar
www.thebestofentertainment.se

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: haha jovisst jättebra :D Lycka till med det du ska göra nu då, jag väntar troget tills bloggen öppnas igen =)

2010-01-30 @ 21:37:47
URL: http://frokenliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas jag kan få fortlöpande information på annat vis/Mamman

2010-01-31 @ 13:23:23
Postat av: Typ

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...



Vad ska jag läsa/kolla på varje dag i mitt misära liv? :'(

2010-02-07 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0